úterý 12. listopadu 2019

Lena lže, máme důkaz vol. II

Že je Lena neuvěřitelně ulhaná, to víme, že je tak hloupá a vždycky se prokecne, taktéž. A to ji nemusíte sledovat nějak pečlivě.

- Jen Lena může otěhotnět přes kondom. Lena se chlubí, jak všechny služby poskytuje výhradně a pouze s ochranou, pak vypustí, jak byla na pohotovosti si nechat udělat krevní těhotenské testy, i po tom, co si 3 těhotenské testy dělala doma. Jen aby jí potvrdili, že není v tom. To bylo letos o prázdninách.

Víte co je na tom vtipné, že si to Lena vždycky všechno vymyslí. Teď si asi řeknete, že Lena lže, to víme, ale jaký máš důkaz Vivi?

Jednoduše ten, který Lena sama dodala na zlatém podnosu, stejně jako vždy. Trochu odbočím, Lena si založila účet na vinted na pomlouvání Hany, už na začátku se provalila, hraje si na někoho jinýho, ale používá stejný fráze, stejný argumenty, stejný styl psaní. Když se prokecla za pár dní podruhé a bylo už naprosto jasné, že to je ona. Jako pomstu za svou vlastní blbost natáčela storýčka s návodem, jak tu vinted diskuzi smazat. Tak mě zajímalo, co na strýmu o tom bude žvatlat, vydržela jsem to 1/2 hodiny, fakt tu směs arogance a tuposti dá někdo celý? :O

Teď k věci

O vinted nic moc, ale někdo se jí tam zeptal, zda jí není blbé, pomlouvat české zdravotnictví, Lena se rozohnila jako vždy a stejně jako vždycky, zapomněla na to, co stabilně tvrdí. Tím je, že je nemocná, má ITP a chodí na testy každé  3-4 měsíce.

Lena tady doslova říká.

„Já si v Česku platím zdravotní pojištění, za NĚKOLIK LET, KDY MI NIC NEBYLO, NEBYLA JSEM V PODSTATĚ ANI JEDNOU NEMOCNÁ, tak jsem pojišťovně nechala takové prachy, že aktuálně mám právo, ty peníze využít.“

Pro jistotu i video


Netvrdila tady náhodou Lena, že o prázdninách byla tak nemocná, že jí lékaři nechtěli vůbec do zahraničí pustit? Netvrdí náhodou Lena, že chodí každé 3-4 měsíce na testy na hematologii, a to jsou kurva drahý testy pro pojišťovnu. Tak jak je možné, že Lena české zdravotnictví nevyužívá a peníze ze zdravotního pojištění nečerpá. Tím se dostáváme i k její další story o těhotenských testech na pohotovosti. Viz její.  „NĚKOLIK LET, KDY MI NIC NEBYLO, NEBYLA JSEM V PODSTATĚ ANI JEDNOU NEMOCNÁ“




Cituji to hlavní z komentáře na dotaz, zda byla nemoc důvod, proč nemohla odletět.

"ano, byl to hlavní důvod, proč jsem nemohla odletět. Nemoc se jmenuje imunitní trombocytopenie, zkráceně ITP. Díky léčbě se to zlepšilo, a já tak dostala zelenou a mohla jsem odletět."

Ani si ta trubka nedovede zapamatovat, že se to jmenuje idiopatická trombocytopenická purpura, že na tu purpuru, vždycky zapomene, zvláštní. 🙈

Díky léčbě se to zlepšilo? Jaké léčbě? A zase se dostáváme k jejímu tvrzení:

"NĚKOLIK LET, KDY MI NIC NEBYLO, NEBYLA JSEM V PODSTATĚ ANI JEDNOU NEMOCNÁ“

Takže si to shrneme, Lena žádné ITP ani nic jiného nemá, jinak by nemohla prohlásit, že jí několik let nic nebylo a že má nyní právo peníze od pojišťovny využít.

Leno, vím, že si to tady čteš, to mi bylo jasný už u té ankety v květnu, ale dám ti radu, piš si svoje lži a pořád tvrď to samé, pak to nebude takový trapas.

Vivi

1 komentář:

  1. Lena si trochu plete hematologii se zubařem nebo obvoďákem, je vidět že tam nikdy nechodila. Pacient na základě modřin nebo petechií nerozhoduje, kdy se objedná, to rozhoduje hematolog podle výsledků posledních testů. A že se nikdy nezmínila o dalších projevech poruchy srážlivosti, jako je krvácení z nosu a spontánním krvácení apod. Já na hematologii chodím od 4 let, mám nemoc z destičkových příčin a ani když mi krev i přes zatamponovaný nos tekla do žaludku 2 dny, to nijak neuspíšilo kontrolu na hematologii a to každého půl roku, tak jak byla naplánovaná. A to mi jako dítěti tekla z nosu krev a to bez příčiny každou chvíli a nejednou jsem skončila v Brně v dětský nebo minimálně u doktora, který mi cpal gázu až ke kořenu nosu. Když si někdo chce vymýšlet nemoci, tak by si o tom měl něco zjistit, ale vlastně ani to mu nepomůže, pokud tu vlastní zkušenost nikdy neměl. Já si s Lenou o tom psala a je vidět, že by na oddělení hematologie ani netrefila, natož aby jí tam někdy brali krev. Což ostatně potvrdila i její vlastní rodina, že jí nic není. Ono se jich totiž stačí zeptat. Pravda má tu blbou vlastnost, že vždycky vyjde najevo a pokud někdo lže o zdravotním stavu, tak to vyjde najevo vždycky.

    L.

    OdpovědětVymazat

Prosíme relativně slušně, tedy slušně k nám. Pokud máte na srdci něco ostřejšího o "paní z Brna" tak vám bránit nebudeme ;) Jsme toho názoru, že slušnost si někteří lidé musí zasloužit, pokud se někdo chová jako hovado, tak jednání v rukavičkách nemůže ani očekávat, ani vyžadovat.