Blogerky často, opravdu často doporučují produkty, služby...
Ovšem je produkt tak skvělý, jak nám prezentují?
Prezentování produktu za prachy
Prezentování produktu za prachy
Jasně, co se týče produktů, každý jsme jiný, každýmu vyhovuje něco
blablabla.
Ovšem, někdy je produkt natolik velký shit, že nevyhovuje nikomu.
Sorry, milá blogerko, pokud v recenzi řekneš větu, no výdrž nic
moc, trochu to práší, slívá se, whatever, tak to asi nebude dobrý produkt.
A NEJVĚTŠÍ FAIL JE, KDYŽ BLOGERKA DODÁ, ALE ZA TU CENU MYSLÍM, ŽE DOBRÝ.
Sorry puso, ale pokud nedrží, slévá se atd., tak to nestojí ani za tu
nízkou cenu.
Ano někdy stojí za 💩 produkt za 2 litry, někdy je super produkt za 2
kila, ale nikdy, opravdu nikdy neargumentuj
„za tu cenu, myslím, že dobrý“
Když chvíli předtím to v podstatě zkritizuješ, že to nestojí ani
za ty malý prachy.
Stát za svými argumenty a vědět o čem žvaníš
Další podstatný blogerký fail je, že něco, co se tak obecně ví,
vyloženě zkritizuje, ale když se zeptáte proč? Např. proč vám micelárka
rozežere obličej, tak by měla umět i argumentovat.
Ne si něco přečíst na netu a pak to prezentovat, jako svůj názor, o kterým neví ani zbla.
TAKŽE NEŽ ZAČNEŠ O NĚČEM ZASVĚCENĚ ŽVANIT, TAK POUŽIJ HLAVU.
TAKŽE NEŽ ZAČNEŠ O NĚČEM ZASVĚCENĚ ŽVANIT, TAK POUŽIJ HLAVU.
3 a
největší blogerksko-ytberský přešlap, je neuvádění reklamy
Z minulosti
si určitě pamatujete kauzu Týnin sýr nebo Petřina láhev alkoholu. Kde ani jedna
z úspěšných blogerek, nepřiznala, že se jedná o spolupráci, ale na obě to
v zápětí prasklo.
Ale
bohužel, to blogerky dělají často, často dostanou produkt, který vychválí a
mají za to zaplaceno.
Co mě
ale nemile překvapilo, bylo že nepřiznávají spolupráci i mladé, nadějné blogerky,
které působí jako správňačky.
Markéta
je milá, krásná a natočila nejméně 2 videa, do kterých zakomponovala i návštěvu
celkem drahé soukromé kliniky Genesys, kde si nechává dělat drahé (a podle mě zbytečné
ošetření, když např. laser, mezoterapie, budu mít na mladou, 22 letou pleť a
případné akné, stejný účinek).
Že si někdo zajde
na drahé kosmetické ošetření, no proč ne, že to má někdo očividně jako
spolupráci, jelikož její manžel tam dělá klinice PR a figuruje na její výplatní
pásce, je v podstatě konflikt zájmů a skrytá reklama.
A proč je to špatně?
Protože Týnin sýr, nebo Petřin chlast, stojí vyloženě pakatel a
kdokoli ze sledujících si to může za pár šupů koupit.
Ale dělat reklamu,
kde jedno ošetření stojí 6500 (+ další doporučené náklady) už hezké není.
Tohle mi připadá
jako vypočítavost.
Milé blogerky,
označujte reklamu, (pokud si skutečně svých sledujících, bez kterých byste byli
nikdo) aspoň trochu vážíte.
xoxo
Vaše Vivi
Žádné komentáře:
Okomentovat
Prosíme relativně slušně, tedy slušně k nám. Pokud máte na srdci něco ostřejšího o "paní z Brna" tak vám bránit nebudeme ;) Jsme toho názoru, že slušnost si někteří lidé musí zasloužit, pokud se někdo chová jako hovado, tak jednání v rukavičkách nemůže ani očekávat, ani vyžadovat.